• E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Autec-VLT presenteert noviteiten op het gebied van heffen en emissie

Tijdens de vakbeurs Autoprof in Hardenberg presenteert Autec-VLT op standnummer 303 van dinsdag 17 oktober tot en met donderdag 19 oktober de laatste noviteiten op het gebied van heffen en emissie. Met de nieuwste generatie Autest emissie apparatuur MS920 en MS921 roetmeters kan er nu 100 keer grotere meetnauwkeurigheid gemeten worden dan de huidige roetmeters en is de werkplaats klaar voor de toekomst om ook Euro 6 te kunnen meten. Met de nieuwe serie ASLP3208/3608 wielvrij opbouw schaarhefbruggen kan tot 25% bespaard worden op de rangeerruimte. Met de nieuwe inbouw variant kan zelfs tot 50% ruimte bespaard worden ten opzichte van een kolommenhefbrug. Minder rangeertijd draagt bij aan sneller werken en een verhoging van de ergonomie door minder fysieke verplaatsing voor de monteurs.


Nieuwe serie ASLP3208/3608 wielvrij opbouw-  en ASG3608/4008 inbouw schaarhefbruggen

Vanwege de toename in lengte van personenwagens, beschikken de nieuwe serie schaarhefbruggen standaard over langere opnametafels. Met een gegalvaniseerd bodemframe, de nieuwste bedieningstechniek voor ongeëvenaard synchroon heffen en de hoogste hefhoogte momenteel verkrijgbaar in de markt, is de nieuwe serie wielvrije in- en opbouw schaarhefbruggen een absolute primeur op het gebied van heffen. De vernieuwde constructie zorgt voor een zeer stabiele hefbrug. De schaarhefbrug is leverbaar in 3,2 – 3,6  en 4 ton en is voorzien van uitschuifstukken of flaps.


Nieuwste generatie roetmeters

Nieuwe generatie Autest emissie apparatuur

Met de nieuwste generatie Autest emissie apparatuur MS920 en MS921 roetmeters kan er nu 100 keer grotere meetnauwkeurigheid gemeten worden dan de huidige roetmeters en is de werkplaats klaar voor de toekomst om ook Euro 6 te kunnen meten. Dankzij deze hoge nauwkeurigheid is het mogelijk om te constateren of het roetfilter aanwezig is en of het goed werkt.

De Autest MS920 is een zelfstandig werkende roetmeter die geleverd wordt in een degelijke uitvoering met duidelijke LED uitlezing en 8 robuuste front schakelaars. De bediening tijdens de roetmeting wordt gedaan met de handbedieningsunit waar alle instructies voor de APK-meting duidelijk afleesbaar van achter het stuur uitgevoerd kunnen worden. De roetmeetcel met hoge nauwkeurigheid wordt aan de super-compacte nulemissiekast gekoppeld om te kunnen voldoen aan de Nederlandse APK richtlijn.

Tevens is het mogelijk om de roetmeter te combineren met de MS810 uitlaatgastester zodat er een zogenaamde combi-tester ontstaat waarmee benzine, diesel, LPG, CNG en LNG voertuigen getest kunnen worden.

 

Publicatiedatum: 11 oktober 2017

Terug